Տսեր


Երկար, միապաղաղ ճանապարհները տանում են ոչ մի տեղ: Ոչ մի տեղում լավ եմ զգում: Տարօրինակ է: Կփորձեմ հասկանալ ինձ, բայց չէ, չեմ կարող: Տարօրինակ է: Սարսափելի ծանր ու միաժամանակ հաճելի: Ստեր, մտածմունքներ, որոշումներ, սխալ, շատ սխալ որոշումներ, փախուստ, ճանապարհներ, որ տանում են ոչ մի տեղ: Իմ տեղն այնտեղ է, որովհետև ո՞վ եմ ես, եթե ոչ մի չնչին, անարժան ոչնչություն: Տարօրինակ է: Մաքրություն բառից խորշել կարելի է. այն ամենքի համար չէ: Այն ոչ մի տեղում տեղ չունի, այն չի կարող իմ կողքին լինել, այն չի կարող հոմանիշել ինձ: Ճանապարհները երկար, միապաղաղ, սխալները հիմար, անհիմն, տխրությունը մշտական, անցանկալի, թախիծը, ափսոսանքը, հուսահատությունը, մոլորվածությունը, դժգոհությունն ու հիասթափությունն են ապրում ոչ մի տեղ: Ես նոր բառ եմ հորինել. տսեր: Ասում են, չէ՞` տգեղ, տհաճ, տգետ, տհաս: Իսկ ինչու՞ որ տսեր… Իմ նոր բառը եկել է հոմանիշելու ինձ ու սխալներս: Տարօրինակ է ու անհասկանալի: 

Share:

0 մեկնաբանություն