7x9=52

-Ինձ շա՞տ ես սիրում:

-Քեզ սիրում եմ ամենահեռավոր ամպի չափ, որը չի երևում, բայց այն կա: Այն այնքան մեծ է, որ մենք չենք կարող պատկերացնել:


-Էլի խոսա:


-Անգամ եթե հիմարություննե՞ր դուրս տամ:


-Ես անգամ քո այդ հիմարություններն եմ սիրում:


-Իսկ ես քեզ ամբողջությամբ եմ սիրում: Ու չեմ կարող ասել, թե ինչու եմ այսպես մոլեգնաբար կախված մեր սիրուց, միայն կարող եմ ասել, որ առանց քեզ ես այնքան եմ մոլորվում, այնքան խղճուկ եմ դառնում: Ես քեզ շատ եմ կարոտում, ամեն րոպե քո կարիքն եմ զգում: Ու ամեն օր օրացույցում օրերն եմ հաշվում, մտովի հաշվարկներ անում, թեև հաշվելուց լավ չեմ... Նախորդ օրն ուզում էի ստուգել հիմարությանս աստիճանը, մտովի բազմապատկման աղյուսակն էի ասում, հետո հաշվիչով ստուգում: Մեկ-երկու թիվ հետո նյարդայնացա, գնացի հաց կերա: Լրիվ սխալ էի ասում...


-7x9


-52


-Ճիշտ է:


-Իրո՞ք: Էլի հարցրու:


-6x4


-36: Ճի՞շտ ասեցի:


-Ասում եմ հա, որ կեսգիշերին չգնաս էլի հաց ուտես:


:(



Ես միայն մեր սերը բազմապատկելուց եմ լավ…

Tags:

Share:

0 մեկնաբանություն