Վերնագրեր դնելու ժամանակներն անցել են

Դու ինձ տեսար մերկ, բայց հոգիս այդպես էլ չմերկացրիր: Տեսար ժպիտներս, բայց չտեսար կամ էլ չցանկացար տեսնել կեղծությունը ծիծաղներիս: Տեսար խենթությունս, բայց չուզեցիր խենթանամ քեզ հետ: Տեսար արցունքներս, բայց չհասկացար, որ դրանց պատճառն ես: Կեղծությունդ է պատճառը, քո խաղերը, հաշվարկները, միամիտ փորձերը: Ախր սիրելիս, ես քո նման այնքանների եմ տեսել, չեմ կարող հաշվել: Ախր սիրելիս, ինչո՞ւ այսքան էժան եղար. ես քեզ ավելին էի գնահատել: Մանրը վերադարձնե՞մ: Դու ինձ մերկացրիր, փորձեցիր սեր դնես, կիրք ստանաս, բայց ի՞նչ եղավ: Քեզ դո՞ւր եկավ խղճահարությունս: Ինձ` ոչ: Ամենից քիչ ես կուզեի խղճալ քեզ, ախր իմ շունչը մի քանի միլիվայրկյանով կանգ առավ քեզ համար: Իսկ հիմա ես անգամ կես միլիկյանք չեմ ուզի լինես կողքիս: Քո նման միլիմարդկանց ես այնքան եմ տեսել: Իսկ ես կարծեցի` ուրիշ ես…

Tags:

Share:

0 մեկնաբանություն