Գրկեմ

Գրկեմ թախծոտ հույսերս ու միայնանամ առժամանակԳրկեմ ջերմոտ հուշերս ու ինքնակեղեքեմ վերքոտ սիրտսԳրկեմ արցունք դարձած երազանքներս ու փայփայեմ, շոյեմ, համբուրեմ, կյանքի կոչեմ, կյանք փնտրեմԳրկեմ ապրել ուզող սիրտս ու այն կրկին սիրող դարձնեմ, իսկ թե ում, Աստված գիտեՄոռանամ անսահման ցավն ու տանջող մտքերը, կոտրող, սպանող, քայքայող հուսահատությունն ու արցունքների միջից աչքերս վեր բարձրացնեմԵս դեռ շատ կարտասվեմ, ես դեռ հիվանդ կլինեմ, գուցե չբուժվեմ, ախր ես այնպես մահացա, աննշան մահացա, ապրելով մահացաու ինքս ինձ խոստում տվեցի` էլ երբեք չհավատալԳրկեմ դողացող ձեռքերս, ամուր սեղմեմ, մինչև եղունգներս մխրճվեն մաշկիս մեջ ու արյունահոսեն անձեռք մնացած ափերս, թող պատժեմ ինքս ինձ հավատալու ու վստահելու համարԵվ թող շարունակեմ ասել, թե ոչինչ էլ չի փոխվել, պարզապես մեծացել եմԵս չեմ մեծացել, ես մահացել եմ, հոգեպեսԳրկեմ ոչինչը, այժմ միայն դա ունեմԵվ կծիծաղեմ, կժպտամ, կերջանկանամարտաքուստբոլորի համար, բոլորի սպասածին հակառակԵվ կանեմ խենթություններ, որովհետև չի լինի մեկը, ով կգրկի հիմար ինձ, կշոյի այտս ու կասի, որ կողքիս է ու չի թողնի, որ սխալներ գործեմԵս կփնտրեմ, կփնտրեմ ու կգրկեմ հուսաշատ թախիծս, հուշաշատ ջերմությունս կնվիրեմ մեկին ու կլավանան սրտիս վերքերըԱրցունքներից ծնված երազանքներն ավելի ուժեղ կլինեն, որովհետևինքս էլ պատասխան չունեմ, պարզապես բառերն են գեղեցիկ, հույսերն են գեղեցիկ, սպասումներս են կրկին միամիտ, կյանքով լի, կյանք փնտրողԳրկեմ արցունք հոսող հանգստությունս, շնչեմ անձրև տեղացող խոնավությունը, փակեմ դատարկությանը նայող աչքերս ու հայտնվեմ ինչ-որ մեկի գրկանք տենչող աշխարհում

Tags:

Share:

2 մեկնաբանություն

  1. Շաաաաաաաաաաատ սիրուն է«ինքս էլ պատասխան չունեմ»,ես ինքս էլ պատասխան չունեմ:Չդադարես գրել,խնդրում եմ:)

    ReplyDelete
  2. shat sirun er u cavot.

    ReplyDelete